domingo, enero 22, 2006

Raquettes + Bains Thermaux à Ovronnaz

Preciós, genial!! Ahir serà un d'aquells dies que formarà part del sacs de "els millors moments a Lausanne". No m'hagués imaginat mai fent raquetes de neu i pujant tot el q vam pujar, de fet, mentres ho feia dubtava si arribaria fins l'objectiu que hi havia a dalt, la cafeteria per dinar. Però les vistes, el temps i tooooot van fer-me sentir molt bé, molt petita però molt feliç.
Després de dinar vam baixar tot el que havíem pujat, camp a través, com més verge fós la neu millor era... Molt divetit i pel camí ens vam trobar gent que baixava amb el trineu, la propera vegada pujaré amb raquetes i baixaré amb trineu ;-)
I quan vam arribar als cotxes, teníem el premi final, els Banys Termals. (Diria que és rotllo Caldea, però jo mai he estat a Caldea): piscines exteriors amb l'aigua calentona, xurritos, piscina interios, jacuzzi... PERFECTE!!! Va ser un dia rodó!!!!
I amb qui vaig compartir aquest dia i gràcies a qui?? Doncs la jornada d'ahir l'organitzava Xchange, una associació pels Erasmus, que organitza un munt d'activitats i ens fa la vida més agradable als nou vinguts! Erem 24, la meitat dels quals espanyols-catalans. Jo m'havia inscrit amb una noia de Canadà, la Laura, que estudia amb mi. I em va agradara trobar-me el grupillo espanyol-català pq ells normalment surten junts i van més en grupillo, però jo vaig com més a la meva, visc lluny d'ells i surto més o amb els erasmus de mates i sobretot amb els meus colocs i/o veïns, però he de reconèixer que de tant en quan no va malament sentir-te com a casa!! :-P
Això si, quan vaig arribar a casa vaig parlar tot el francès que no vaig parlar durant el dia (bueno, amb la Laura si que parlo francès eh??) m'esperaven la Judit i l'Alex i més tard, passada mitja nit vam fer xerrada la Julie, el Germain i jo.... menys mal que estava agotada que si no, ens quedem xerrant fins les 5h!!
Un dia rodó!!!! Us penjo algunes fotos!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Buenoooo, tant dir que la gent actualitzi la web, però i tu?? :D

MUAC!