lunes, enero 16, 2006

Journée d'esquí a Portes du Soleil

Ahir va ser com viure un petit somni, vaig tornar a esquiar a Portes du Soleil. Em vaig enamorar d'aquesta estació d'esquí (immensa) fa 2 o 3 anys quan hi vaig anar amb la family. I vés per on hi he tornat. Està a hora i mitja de Lausanne amb tren, de fet hauria de dir amb trens ja q has d'agafar un tren "normal" i després tens una hora de tren de muntanya, és com si anéssis a la casa de la Heidi, doncs igual.
Realment m'ha anat de conya el dia d'ahir, començo a estar força agobida pq els examens s'acosten i aquí el treball que has de fer diari per portar-ho tot al dia és força i com tinc feina atrassada d'abans de nadal, doncs toca currar. I ahir va ser un kit kat, per renovar energies i agafar forces!
Erem 7, intentaré explicar-vos qui. El Germain i la Julie que són colocs meus (vivim al mateix apartament) i la Catalina, Aurélie, la Eef i el Jan que són de l'apartament del davant de la residència. Ens ho vam passar realment bé i el temps i les ganes que teníem tots d'esquiar van acompanyar. Us penjo les fotos d'ahir.

No hay comentarios: