jueves, enero 19, 2006

souper de section

Dimarts 17 va haver-hi el Sopar de Secció, és a dir, un sopar amb tots els estudiants (previo pago de uns 10euros), profes, assitants...de Mates. Res a veure amb les festes de mates. Un sopar com moolt, com mooolt formal. A veure, no era mega formalíssim, però comparat amb les festes a Mates, la nit i el dia. Taules amb paper color vermell, copes, plats que no eren de plàstic...De fet el sopar es va fer en l'edifici més nou de l'EPFL que té un restaurant molt bo a dalt de tot amb unes vistes!! El sopar va estar força bé i va servir per fer més coneixences i reafirmar les existents!! El menjar tampoc tenia res a veure amb la FME, era de calité!!! :-P Ahhh i erem uns 130! Per que resulta que jo em pensava que nosaltres erem una excepció sent tan poquets, però no, aquí a la Section de Mathématiques també es coneix tothom tot i que jo encara no eh?? :-) però tot arribarà!!! jejejeje
I per aquí tb ha començat l'estrés, queden 3 setmanes de curs i cal fer molta feina! Això si aquest dissabte si tot va com està planejat, me'n vaig a fer raquetes de neu!! I després de dinar a uns banys termals!!! Ja us posaré fotos!! Q vagi bé!!!

P.D.: Romeo y Julieta si son de este planeta!

2 comentarios:

Laura Morera dijo...

Tia que guai, eixò d'anar a fer raquetes, jo en tinc de tennis ;)
Je je je, ei, jo també em llegeixo el teu blog eh, guapa! Gràcies pel consell, ho tindré en compte, ara ja estic apunt d'acabar els examens, i ja tinc ganes de marxar! Espero que allà també m'ho passi molt bé, però primer, he d'anar a fer la "GUAI" a l'esquiada de mates amb el meu snow que em llogaré!

Anónimo dijo...

Laurita, menos leer blogs y más estudiar MEF, que esta tarde lo vamos a flipar... jejejeje.

Por cierto, esa postdata de Jarabe de palo... :) :) :)

Muaks muaks