miércoles, enero 11, 2006

24heures à Lausanne

24h a Lausanne i encantada de ser-hi. Avui ja he anat a l'EPFL i bé, en breus em diran la nota del meu primer examen aquí...grrrrr :-S
Ahir ens vam reunir tots els colocs després de sopar i vam menjar el Tortell de Reis que havia portat el Germain. És semblant al nostre però sense forat, d'ametlles i no té fruita per sobre, ja posaré alguna foto. El punt clau és q tb té fava, però en aquest cas qui li toca la fava (q era un faraó) té corona. I qui va ser l'afortunada? Jooooooooo!!!!!! Si,si, sóc la Reina de l'Apart!! Crec q ha estat el destí..com que no en vaig menjar a bcn per culpa de la panxa, doncs mira, aquí m'ha tocat!!! Vaig estar fins q me'n vaig anar a dormir amb la corona posada!! :-)
I ara mateix, acabem d'arribar amb el Germain i la Julie de recollir 3 sofàs individuals que hem vist al carrer q estaven la mar de bé per posar-los a l'apartement, pq tenim 2 cadires negres més dures... Fa 5 minuts q hem acabat la decoració, jejejeje...
Em poso a estudiar q tinc molta feina!!
Petonets.

P.D.: La màxima des d'ahir a les 15h fins ara, ha estat 0ºC. joooeeeer....

1 comentario:

Laura Morera dijo...

Tu fent de drapaire???? Com ens hem de veure, eh? ;)