miércoles, febrero 01, 2006

dia rera dia, però avança...

Els dies passen i me'n adono que no tinc ganes que això s'acabi... La setmana passada van passar l'Auberge Espangole pels Erasmus i tot i que ja l'havia vist la primera setmana d'estar aquí, em venia de gust tornar-la a veure i em va agradar més encara...
Només de pensar que aquesta bombolla màgica algun dia s'acabarà petant em poso trista!
Però ara mateix, la rutina d'aquí no em permet pensar en aquestes coses, falten 3 setmanes pels exàmens i estic jinyada, de 4, 3 són orals i em fan por... El meu francès podríem dir que és prou bo com per poder mantenir una conversa amb amics i xerrar d'això i allò altre, però davant d'un profe amb els nervis deixar-li anar tot el que he estudiat... Espero que siguin tolerants amb la llengua!!!
Us volia dir que si aquests dies no escric gaire serà pq estaré estudiant la qual cosa vol dir q molta vida social i activitats no hi haurà, espero que pogueu aguantar bé la sequera d'informació!
He comunicar-vos que a partir de dissabte seré encara una mica més feliç i és que si, semblava una cosa llunyana, que mai arribaria, però és que el temps passa volant i ja el tenim aquí el dia tant esperat, 4 de febrer de 2006, el javi comença el seu erasmus a Lausanne!!!! :-)
Quines ganes tenia que arribes aquest dia!

3 comentarios:

Laura Morera dijo...

Ei, Vero, que et vagin molt i molt bé els exàmens! Jo ja marxo diumenge! Ja t'aniré informant de tot! L'esquiada de mates, va estar molt bé! Et vaig trobar a faltar...

Anónimo dijo...

Ui, poc temps te deu deixar el Delacroix, que no actualitzes la pagina web... jejej

Saludos desde Praga, que segur que fot mes fred que a Lausanne!

Laura Morera dijo...

eh, qui es aquesT fruta vida, quE no entenc res!!!! tia a veure si escrius mes, Que tinc ganes de saber de tU, espero que els examens et vagIn molt bE!!!
aqui hi ha un misatge secRet pel txema, l'has vist? adiOs!!!!!