viernes, febrero 17, 2006

Botes noves!!

Després del cap de setmana a Barcelona he arribat a Lausanne amb un horari d'estudi apretadet, la setmana que ve començo, en el fons en tinc ganes, perquè una vegada has començat, ja t'hi poses de ple i acabes ràpid!!
Aquest finde a Barcelona ha estat mooolt bé, m'ha anat de conya... He de reconèixer que una vegada tens aquí montada la vida fa una mica de mandra agafar l'avió i anar només 48 hores a casa, però crec, que em va de conya i em serveix una mica per no deixar de tenir els peus al terra!! I per menjar coses boníiiiiiisssssiiiiiimes!!!!!!!! A tb va servir per fer de transportadora d'equipatges eh?? ;-)
Ahhh, us penjo la foto de les mega botes que m'he comprat per esquiar, tot i que m'hauré d'esperar a acabar els exàmens per estrenar-les, però tot arribarà!!!! :-)

No hay comentarios: