viernes, febrero 10, 2006

10 février 2006

I ja fa gairebé una setmana que el Javi està a Lausanne i més o menys comença a estar instal·lat. Ahir vam fer la visita de rigor de tots els erasmus a Chez IKEA, es pot saber pq quan hi vaig sempre em compraria de tot???
Que consti que ahir em vaig controlar moltíssim!!!
Per aki molt bé i fa un temps prou bo. Avui tenim sol, la típica boira enganxada al llac ha desaparegut i sembla que estiguem a la primavera!!
Demà aterro a Barcelona, si, si...ho heu entès perfectament, aquest finde fins dilluns estaré per barna i el Javi a Lausanne, és una tàctica pq pugui viure l'eramus de totes les maneres, amb mi i sense mi, jejejeje
Com ja us vaig dir, ara mateix em trobo en una de les etapes de més feina des de que he arribat, sóc mega intel·ligent i marxo d'erasmus a un lloc que et fan currar...i això que aquest any pretenia q fós tranquilet eh?? en fin, en menys de 2 setmanes començo exàmens i a no ser que li digui al Javi que escrigui per mi, no sé si tindreu moltes notícies de la Capitale Olympique!
Espero que tots els erasmus repartits de la FME estigueu bé, i els que feu un erasmus a casa els papis també!! :-P

P.D.: Me'n oblidava, diumenge passat vam anar a esquiar a Portes de Soleil, voleu veure'n les proves???

No hay comentarios: