sábado, octubre 15, 2005

Primers dies a Lausanne

Ja fa quasi una setmana que estic a Lausanne i les coses comencen a funcionar. Vull dir que els principis mai són fàcils i sempre hi ha un període d'adaptació.
Quan vaig arribar al meu apartament només estàvem 2 de les 5 persones que hi acabarem vivint, a dia d'avui ja som 3. El roger, de barcelona i q m'ha aconseguit l'habitació, la Julie, de bèlgica i jo. Falten per arribar un noi de Lleida q porta aquí 2 anys i una noia Suïssa, Judit. I quan el roger marxi tindrem un noi francès que el subtituirà!! Un bon pupurri!!!
L'apartament està molt bé i les habitacions molt ben pensades!!! I fa un solete, q sembla mentida. Em van explicant que per la Catalunya no para de ploure i que les pluges estan ocasionant molt problemes i per aki fa un sol de mil dimonis..tot i que calor no gaire..s'està prou bé, la veritat!!
Aquesta ciutat és guapíssima, i el port...buff, us animo a tots a visitar-la!!! ;-)
A destacar les pujades i baixades que té, és la ciutat de les pendents jo crec, faré unes cames q ja veureu!!! I el que he descobert avui...el tema fregones no el porten massa al dia! Imagineu-vos l'escena...la Vero, amb guants de plàstic grocs, una balleta/drap bastant gris, una galleda i un pal d'escombra...doncs per fregar l'habitació (qui em manava a mi ser tant neteta) vinga mullar el drap al cubell i al terra, i amb el pal...frega que fregaràs...de foto!!! Espero no embrutar gaire!!!
No sé com us anirà als altres erasmus..però m'he adonat que el tema de la cuina no el tinc gaire resolt eh?? Cal dir que estic aprenent de tot en general a marxes forçades, fins i tot el francès... Entenc força, no vull dir la majoria pq a vegades em queden uns forats negres!!! Falta vocabulari, però amb 9 mesos per endavant em sembla que tindré temps per aprendre no?? :-)
La pròxima setmana em dedicaré a fer de típica turista per Lausanne, com si hagués vingut només una setmana perquè sinó em sembla que passaré aquí tot el curs i no hauré visitat les coses típiques!! Un cop tingui el curset de turísta, ja podeu venir que us faré una visita guiada que flipareu!!! jejeje
Bueno, vaig a dormir q l'horari suís ja es nota!! I com no tenim persiana del tot eficient, a les 8 i algo ja estem tots de peu, pq això si, a l'habitació llum no hi falta!!! :-)
Més coses en el proper episodi!
P.D: a la discoteca de lausanne de 3 pisos, un d'ells és de salsa i sembla que et transportis a Cuba!! ;-)

No hay comentarios: