sábado, octubre 29, 2005

Primera setmana a l'EPFL

Hola guapos!!!

Com va tot??? Alguns heu tingut parcials no??? Espero que hagin anat bé, jo ja he fet la meva primera setmana de classes!! Por fin!!!

ahhh sabeu que?? El divendres passat un senyor de la Direcció del Departament de Mates de la EPFL va donar la benvinguda als de 1r i els erasmus q tb estàvem per allà..Doncs va fer un simil q em va resultar familiar...Ens explicava que s'ha d'estudiar des del principi pq si ho intentem fer per Noël ja no hi serem a temps, bla, bla... I sabeu a qui em va recordar?? Al Grané dient que per la castanyada ja no hi serem a temps i vindran les castanyes!!! A més, físicament s'assemblen bastant..algú sap si el Grané té algun germà??? jejejejej

Doncs aquesta setmana ha estat durilla, com que ens deixen matricular de les assignatures a les 3 setmanes d'haver començat, doncs he fet moltes assignatures per després escollir-ne 4..però quin estrés, aquí el nivell la veritat és que té tela, espero que després els examens siguin més o menys assequibles!! Com hagi de patir fent un Erasmus això ja és la pera!! I no sé pq però em sembla que serà així :-S
De moment estic entre 5 per escollir i totes són a les 8.15h!!! Vosaltres creieu que això és normal, en fin, menys mal que això és genial i hi ha un bon rotllo amb la gent increïble!!

Ahhhh, a veure quan em veniu a veure eh???
Avui, en unes horetes, tindré aquí els meus papis i la sister!!! :-D Quina ilu!! Els podréensenyar la meva nova vida aki!! I si veniu, faré el mateix amb vosaltres!! Això si, tranquils que no us faré venir carregats com venen ells :-P

Mmmmm, desitjar-vos un bona castanyada i espero tenir notícies vostres aviat!! Ja aniré escrivint coses!! :-)

No hay comentarios: