lunes, octubre 24, 2005

Accueil

Els dies passen cada vegada més ràpids, em pensava que no, pero ja han arribat les classes, avui 24 d'octubre començo les classes, algo increïble no???
Aquesta última setmana hi ha hagut una mica de tot.
Ja han arribat tots els companys d'apartament, som 5, de moment 3 catalans (un marxa en breu i ve un francès), una noia belga i una noia suïssa alemana, que no suïssa eh?? No sé que els passa, però ho especifiquen molt que son de la part alemana del pais!!! I deu n'hi dó amb el caràcter, pero bueno...va bé q algu posi ordre!!!
(Sento la manca d'accents però el teclat francès és un pèl estrany!!!)
Dijous vam anar a ballar Salsa per la nit, si, si...com ho sentiu, aqui la salsa està molt de moda!!! Em recorda bastant a Cuba quan sento la música... :-(
I divendres, la meva primera fondue de formatge, bonissima...només per aixo ja val la pena venir!!!
Dissabte i diumenge hem estat bastant de tranquis pq ha fet una mica de mal temps, pero després de 2 setmanes de bon temps ningú es queixa!!!
Aixx, sempre penso que he d'explicar moltes coses i després es fa dificil!!! Bueno, si algú té alguna pregunta, que pregunti!!!! :-D
Marxo ja cap a casa, avui ha estat el meu primer dia de classes (7h), estic provant totes les assignatures que em fan gràcia i després esculls de quines es matricules!!! Genial!!!!

No hay comentarios: