martes, diciembre 13, 2005

sopar a la catalana

A l'apartament cada dimarts hem establert la tradició del Souper du Colocataire. Així que cada setmana cuina per tota la resta. Avui ha estat el meu torn...i a Lausanne avui en un apartament a prop d'Ouchy on a mangé Truita de Patates, Escalibada i Torrades de pà amb tomàquet...anxoves i tonyina!
Ha estat un èxit! Sobre tot l'escalibada, si és que els catalans....
Això si, ara necessito propostes pq m'ajudeu a decidir que hauré de cuinar la propera vegada eh??? I si teniu idees de postres, millor que millor!!!
ahhh, us he dit que diumenge passat em vaig tirar tota la tarda fent galletes???Si,si...potser deixo la carrera de mates per ser pastissera!!! Jo de gran vull ser...pastissera!!!
Us recomano uns llibres de receptes increïbles:
www.bettybossi.ch/fr
Molt típics de les famílies suïsses!! :-)
ciao ciaooo

No hay comentarios: