sábado, diciembre 31, 2005

FELIÇ 2006!!!

Ja s'acaba, estem a menys de 6h del final del 2005 i és quan prenc consciència que començarem un nou any. Per mi el 2005, mirant enrera ha estat un GRAN any. No veig punt foscos, només bones experiències i molts somnis que comencen a cumplir-se.
El 2005 m'ha portat algú molt important :-P, molt bones estones amb els amics, començar a tancar una etapa en la que he après moltes coses i no totes de mates...i els últims mesos de l'any ha arribat una experiència que feia molt de temps que esperava, l'Erasmus.
Potser no està sent com m'imaginava, potser no pensava tenir parella quan marxés fora, potser el necessitava en un altre moment, potser tenia una idea equivocada del erasmus, potser, potser...hi podria afegir molts potsers,...però el que tinc clar, és que és una experiència que recordaré i em marcarà per sempre i estic molt contenta de començar aquest 2006 sabent que tinc per endavant encara 7 mesos a lausanne. ( i que en breu el compartiré! )
I pel 2006 que demano?? Res més.
Seré molt feliç si les coses van igual que aquest any, no em puc queixar...
Si, si que demano una cosa... acabar la carrera. Però està clar que això només depèn de mi!! :-)

Només em queda desitjar-vos una mega bona festa de cap d'any, i un any collonut i ple d'il·lusions!!!

No hay comentarios: