domingo, diciembre 11, 2005

quin pont suís....

I avui s'acaba el pont inexistent a suissa però que al final ha semblat que existís per mi. Els primers dies del pont, diga-li aquaducte, va venir ma germana...i vam dedicar-nos fer turisme, vam anar a Fribourg i Montreux on hi ha el Marche de Noël més important de la Suisse!! Preciós!! Sembla que entris en un món imaginari...

I la Magalí va marxar dimarts al migdia...i el Javi va arribar el dimecres migdia, quin pastel que es va trobar!! Jo em començava a trobar malament i fins divendres matí no vam sortir de casa...es va quedar fent d'infermer!! No se li dóna malament!! ;-)

I els dies que ens quedaven els vam aprofitar per donar una volta pel llac (quin vent!!!), per anar al marché de Noël de Lausanne i dissabte vaig tornar anar a Montreux per veure amb el Javi el marché d'allà!!!! Sempre ens quedarà el record d'aquella fondue eh?? :-P

Estic molt contenta d'haver-vos tingut aquí als 2 eh??? ;-)

La propera vegada que ens veiem serà a Barcelona, amb 10 dies estic aquí!!!!

No hay comentarios: