domingo, junio 10, 2007

Un 1/4 de segle

Em feia molta il·lusió fer 25 anys, i no anava equivocada. Des de que els he començat tot ha estat genial. Gràcies!

El dia del meu aniversari vau aconseguir que fós ESPECIAL.
Ple de sorpreses i regals i em vaig sentir molt estimada. Sé que enrecordar-se de l'aniversari d'algú no sempre és fàcil, però hauríem d'intentar fer aquest petit esforç ja que per la persona que és el "seu" dia, reconforta molt veure tota la gent que et té present en el seu dia a dia.

Volia donar les gràcies a tots, per tot, pq la sensació que tinc dins no és paga amb res. Sóc molt feliç i aquest dies heu aconseguit que encara ho fós més. Gràcies per aquest record, no oblidaré mai el meu quart de segle. Ara només queda demanar que l'any continuiï amb la tònica de felicitat d'aquest inici.

Gràcies!!!! Us estimo!!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

ha estat un plaer!!!

la teva tatut!! ;-)