miércoles, mayo 03, 2006

Mon nouveau vélo

Començaré dient algo potser és una mica cursi, però cal que ho assumeixi:
- Hi ha coses que només es fan per amor!

Doncs si, si...M'he comprat una bici, i no és una bici qualsevol, aquí en teniu la foto.
Mega guay i em fa moltíssima ilusió, semblo una nena petita amb sabates noves.

Tots els de l'appartament (els meus colocs) ja han baixat a veure-la!! Fins hi tot ja la tinc assegurada!

En fin, que algún dia ja us penjaré una foto de la "Vero biciclista de pega" que sé que la familia l'espera amb candaletes!!! :-P

En breu, o no tant, penjaré un recull de fotos del Tour per Suïssa (tinc més de 500 fotos i escollir costarà) i fotos amb la Mipaz i l'Esther, merci nenes per la visita!!! Ha estat com estar uns dies a Barcelona! :-)

1 comentario:

Anónimo dijo...

el club ciclista de la fme se congratula gratamente de una nueva incorporación en sus filas. Olé!!