lunes, marzo 13, 2006

2ème semestre

No m'ha donat temps d'escriure per dir que estava de vacances i que per fi havia acabat els exàmens que ja estic començant el segon semestre. Tothom diu que és el millor...millor encara??

Quasi a finals d'exàmens vam tenir una mini reunió de "despedida" una noia erasmus de mates tornava cap a casa... i són petites coses com aquesta que fan que et donís compte que algún tot això s'acabarà i que hem d'aprofitar-ho al màxim mentre poguem!
I durant els 4 dies de vacances així ho he fet!!! El dia següent ja me'n vaig anar a esquiar, tenia un mono!!! No va ser de les millors jornades d'esquí però va servir per canviar-me l'expressió de la cara, després de la sessió d'esquí era una altra (amb ulleres marcades fins i tot). Aquell vespre van arribar les germanes del Javi i amb elles hem anat al Musée Olympique, centre Lausanne, Fribourg, Berna i ahir diumenge visita al Saló Internacional de l'automòbil a Ginebra!

Diumenge, després de deixar-les a l'aeroport, montades ja a l'avió, el Javi i jo, valents, intentem fer turisme per Ginebra i està clar que hi haurem de tornar perquè del fred i el vent que feia ja no vam poder ni veure el tret més caracterític de Ginebra com és el Jet d'eau.... Quin fred! Ohh là là!!! Ja veureu les fotos i quina cara de "merlucins" ;-) que tenim els 2!!!

Ahh, he de comunicar-vos 2 noves incorporacions, una que arriba de lluny en el món dels blogs:
http://borjapeleato.blogspot.com/

i una altra que a mi m'arriba de moolt aprop, però per la majoria de vosaltres una mica lluny :-)
http://www.flickr.com/photos/jabot

Us penjo fotos d'aquests dies i algunes que vaig fer durant el període de vacances!!!

No hay comentarios: