martes, noviembre 15, 2005

Visita del Javi vi


Hola!!!
Que us pensaveu que us havia aban-donat!!! No home no!!!
Però és que les classes avancen i cada vegada hi ha més feina!!!
Sabeu que?? Aquest cap de setmana ha vingut aqui a fer-me una visita el Javi, si,si..encara no coneixia Lausanne i em sembla q li ha agradat eh?? ;-)
Per aki tot la mar de bé, amb forces coses per fer i guay!! Sabeu que vam fer divendres?? Després de sopar en plan romantico vam anar amb la colla de la residència a la PolyNite!! Ve a ser la Telecogresca o la FmESTA pero a la Suissa, dic aixo pq a les 3h es va acabar, si és que... Aixo si, busos gratis per tornar a casa, un cada hora!!!!
Us he posat una foto del Javi i meva amb la flama que hi ha als jardins del Musée Olympique, quan m'hagi enviat totes les fotos les penjaré al fotopic ok???
Espero que estigueu tots molt bé i que els parcials, pels que n'hagin tingut, hagin anat molt bé... Erasmus com va el tema estudiar??? Molta feina???
Bueno, que vagi molt bé aquest divendres la mega cerimonia i feu moltisssssimes fotos que jo no m'ho vull perdre!!!
Una abraçada!!!!
P.D: algu té una bona noticia per donar!! qui serà??? :-)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ey, jo he vist algunes fotos!!!
De fet una m'ha fet pensar l'analogia: -que li transmetràs al JaBOT i així serà més divertit- era la del cub petit i el cub gran que representavem l'aire exhalat per persona normal i esportista d'èlit; si fos el mateix però amb les vegades que s'ha fotut substàncies dopants com seria la comparació?.
Ja m'ha dit el Javi que vau menjar Fondue. No sabia que mantenies lleugerament "actualitzada" la weblog. Ja la miraré més sovint.
Una abraçada!
Llàstima que no hi siguis dmà pq serà M-E-M-o-r-a-b-l-e -o no!.